شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

پیش‌بینی ۶ مکان برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد

  • کد خبر: ۳۲۸۷۳
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ۱
پیش‌بینی ۶ مکان برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: مشاور براساس معیار‌های مختلفی، ۶ محل را برای احداث میدان میوه و تره‌بار مشهد پیشنهاد کرده و شهرداری مکلف است نظرات و دیدگاه‌های ذی‌نفعان و فعالان این عرصه را هم به‌عنوان بهره‌برداران اصلی، لحاظ کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده در بحث پهنه‌بندی حریم، کاربری‌های کلان مقیاسی است که در قابلیت استقرار در حریم شهر را دارند، اظهارکرد: یکی از همین کاربری‌ها، میدان بار جدید مشهد است که کلیت ایجاد آن در دستورکار کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا بوده و موضوع جانمایی نیز توسط کمیسیون شهرسازی و معماری در حال بررسی است.

وی در ادامه افزود: مشهد در حال حاضر دارای ۳ میدان میوه و تره‌بار فعال است که همه آن‌ها در مجاورات بزرگراه شهید بابانظر قرار گرفته‌اند.

مهدی‌نیا با اشاره به مشکل ترافیکی پیش آمده برای این میادین، گفت: بخشی از میدان‌های میوه و تره‌بار مشهد کارکرد خرده فروشی پیدا کرده و کلانشهر مشهد با بیش از ۳.۲ میلیون نفر جمعیت نیازمند میدان باری است که تمام زنجیره خدمات را در خود جای دهد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد همچنین تصریح کرد: مشاور پس از امکان‌سنجی، ۶ گزینه را برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار مشهد ارائه کرده که در آن معیارهایی، چون قیمت زمین، دسترسی به معابر اصلی، مستعد نبودن زمین برای کشاورزی و ... مدنظر قرار گرفته است.

مهدی‌نیا در ادامه تاکید کرد: نظرات و دیدگاه‌های ذی‌نفعان و فعالان میوه و تره‌بار بعنوان بهره‌برداران اصلی این مجموعه باید لحاظ شود؛ لذا شهرداری مکلف شده در گزارشی نظرات آن‌ها را هم اعمال کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
این شش مکان درکجاقراردارد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->